لوازم خانگی میکس پلاس را بشناسید

1403/02/25

لوازم خانگی میکس پلاس را بشناسید
شرکت میکس پلاس در بخش گاز نیز دو مولفه طراحی شیک و تنوع را به خوبی رعایت کرده و می توان یکی از نسخه های لعابی، استیل و شیشه را با توجه به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید.
بسیاری از افرادی که قصد خرید گاز، هود، فرتوکار یا سینک میکس پلاس را دارند، اولین سوالشان این است که لوازم خانگی میکس پلاس ساخت کجاست؟ محصولات برند MIXPLUS در کشورمان تولید و قطعات اکثر محصولات برند میکس پلاس ایتالیایی بوده که توسط شرکت با سابقه کوروش صنعت آذین به بازار عرضه می شوند.

شرکت کوروش صنعت آذین توسط آقای سعید قرآنی تاسیس شد و سابقه حضور این گروه در صنعت لوازم خانگی به بیش از 40 سال می رسد. برند میکس پلاس به تازگی توسط این شرکت معرفی شده و در واقع این برند تازه وارد به پشتوانه چندین سال سابقه کوروش صنعت آذین در بازار، اقدام به تولید محصولاتی مانند هود، سینک ظرفشویی استیل و گرانیتی، اجاق گاز ، فرتوکار و مایکروویو نموده است.

این برند فعالیت خود را با هدف تولید محصولات با کیفیت و مجهز به فناوری های روز دنیا آغاز کرده و در این راه استاندارد اروپا و ایزوهای متعدد دریافت نموده است. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های و امکانات محصولات این برند ایرانی می پردازیم.

محصولات MIXPLUS

شرکت میکس پلاس در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می کند و سبد کالای آن شامل انواع هود، سینک ظرفشویی استیل و گرانیتی، اجاق گاز، فرتوکار و مایکروویو می شود. تنوع محصولات MIXPLUS بسیار بالا بوده و متناسب با دکوراسیون آشپزخانه و نیازتان می توانید تصمیم گیری و اقدام به خرید کنید.

سینک میکس پلاس

سینک میکس پلاس در مدل های استیل فانتزی و نیمه فانتزی موجود است که امکان انتخاب مدل های تک لگن و دولگن وجود دارد. طراحی سینک‌های ساخت این شرکت لوکس بوده و متناسب با دکوراسیون خانه های امروزی است. همان طور که می دانید پر مصرف و محبوب ترین های مدل سینک، نمونه های استیل هستند زیرا از دوام و استحکام خوب، زیبایی و تناسب با دیگر اجزای آشپزخانه، قیمت مناسب، شستشوی راحت با مواد شوینده و نصب آسان برخوردار هستند.

هود میکس پلاس

شرکت میکس پلاس در حال حاضر هم هود توکار هم هود مرب (دیواری) روانه بازار کرده اما به نظر می رسد در آینده ای نزدیک شاهد تنوع بیشتری از این برند باشیم. با توجه به این که اکثر خانه های امروزی فضای کمی دارند و معمولا آشپزخانه ها دارای طراحی مدرن هستند، هود مخفی یا توکار می‌تواند گزینه مناسب تری باشد. چندین مدل هود مخفی توسط برند میکس پلاس تولید شده و در نتیجه دست مشتری برای انتخاب باز است.

فر توکار میکس پلاس

11 مدل فر توکار در سبد کالای میکس پلاس دیده می شود که هر کدام دارای طراحی و ویژگی های منحصر به فرد هستند و از طرفی امکان انتخاب در دو نوع شیشه مشکی یا استیل و شیشه برای مشتریان به وجود امده است. مدل های تولیدی این شرکت به جدیدترین امکانات پیشرفته دنیا مجهز هستند و به لطف برنامه های مختلف می توان انواع غذا مانند کیک، دسر، مرغ، ماهی و … را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت آماده کرد.

گاز میکس پلاس

شرکت میکس پلاس در بخش گاز نیز دو مولفه طراحی شیک و تنوع را به خوبی رعایت کرده و می توان یکی از نسخه های لعابی، استیل و شیشه را با توجه به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید.

گاز میکس پلاس در مدل های دو، 5، 4 و حتی سه شعله موجود هستند و جالب است بدانید که امکان انتخاب نسخه های مستطیل، مربع و حتی گرد برای مشتریان وجود دارد.

سایت میکس پلاس

تمامی مشخصات و قیمت محصولات این شرکت در سایت میکس پلاس به آدرس https://mixplus.co/ درج شده که مشتریان برای آشنایی بیشتر با این برند ایرانی و تولیدات آن، می توانند به سایت و یا از طریق اینستاگرام شرکت به آدرس mixplus.co مراجعه کنند.

نمایندگی میکس پلاس

کارخانه و دفتر مرکزی میکس پلاس در خیابان اتحاد تهرانپارس واقع شده که برای اطلاع از نمایندگی میکس پلاس می توانید به سایت این برند مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماس آن ارتباط بگیرید.

از آن جایی که در پاسخ به سوال لوازم خانگی میکس پلاس ساخت کجاست؟ گفته شد که این برند ایرانی است، می توان اضافه کرد که محصولات آن دارای خدمات پس از فروش معتبر هستند و در کنار دیگر مزیت های این برند قرار می گیرد. مشتریان می توانند سینک های ظرفشویی را با گارانتی 60 ماه و سایر محصولات میکس پلاس را با گارانتی 24 ماهه خریداری کنند.

ال کا ایران
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما